Decor bouwer (m/v)

Het decor in een musicalproductie mag natuurlijk niet ontbreken. Om dat te kunnen realiseren zijn er decorbouwers nodig!
Je zaagt, stoffeert, timmert en vervult de wensen van de regisseur en het artistiek team. De decorontwerper, in ons geval Kees Warmoeskerken, zorgt ervoor dat de achterwanden en de decorstukken bij de voorstelling passen en kloppen met het beoogde tijdsbeeld. Als decorbouwer heb jij de taak om ook hierin te anticiperen, mee te denken en eventuele (on)mogelijkheden aan te geven als het aankomt op constructie.

Het maken van een decor is een behoorlijke taak!

Je werkt altijd met een deadline. Dat kan soms stressen zijn als je de opstelling moet aanpassen maar met een strakke planning houd jij je hoofd koel.

Een decorbouwer heeft kennis, improvisatievermogen en liefde voor het ongewone. Hij/zij geeft de garantie dat het eindresultaat veilig is en aan alle verwachtingen voldoet. Een decorbouwer heeft creativiteit, vakmanschap en betrokkenheid en kan goed improviseren, samenwerken en op een veilige manier omgaan met diverse apparaten en machines.
Wij bieden jou een enerverende hobby in een gezellig team dus ben (of ken) je iemand die bovenstaande als een serieuze uitdaging ziet, dan daag ik je bij deze uit om eens vrijblijvend contact met mij op te nemen om e.e.a. verder te bespreken!

Martin Hommel,
Productieleider ’De Producers’