Medewerker kleding (m/v)

Coupeuse, naaister, kleermaker… het maakt niet uit hoe je het noemt maar het gaat er wel om wat je kunt!

Voor de BOV zijn wij op zoek naar bovengenoemde personen die de tijd en het geduld hebben om het kledingteam bij te staan om de kleding te verzorgen voor onze nieuwe musicalproductie 'De Producers'!

Ben jij die energieke duizendpoot, met passie voor textiel, die onze afdeling kleding wil ondersteunen bij diverse Custom Made producties? Heb jij ervaring en inzicht en ben jij een ster in het ontwerpen/(op)maken van kleding? Ben je handig met patronen, naald & draad en heb je zelf (of weet je om te gaan met) diverse naai- en lock machines? Is werken met een deadline geen probleem en ben je inventief en stressbestendig?
Dan zijn wij op zoek naar jou!!

Wij bieden jou een enerverende hobby in een gezellig team dus ben (of ken) je iemand die bovenstaande als een serieuze uitdaging ziet dan daag ik je bij deze uit om eens vrijblijvend contact met mij op te nemen om e.e.a. verder te bespreken!

Martin Hommel,
Productieleider ’De Producers’