2017 wordt het jaar van The Wiz!

Na het grote succes van 'Petticoat' en 'Ciske de Rat', gaan we volgend jaar maart met de bekende hitmusical 'The Wiz' De Maagd in!

Afgelopen maandag hebben cast, orkest en crew de DVD van Petticoat bekeken om deze productie gezellig af te sluiten. Daarna verraste regisseur Diemer iedereen door de titel bekend te maken voor de productie van 2017: The Wiz!

Bestuur en artistiek hebben de keuze laten vallen op deze swingende feelgood-musical met wereldhits als "Ease On Down The Road" en "Brand New Day". De zevenvoudig Tony Award winnende Broadway-productie is geïnspireerd op de succesvolle film met Diano Ross en Michael Jackson in de hoofdrollen.

Dorothy raakt de weg kwijt en belandt in het wonderbaarlijke land van Oz. Ze gaat op zoek naar de machtige tovenaar van Oz, die haar kan vertellen hoe ze de weg naar huis terug kan vinden. Tijdens haar zoektocht ontmoet ze een vogelverschrikker zonder verstand, een blikkeman zonder hart en een leeuw zonder moed. Samen gaan ze verder en zoeken ze naar huis, hart, verstand, moed en bovenal zichzelf.

Na de zomervakantie gaan we hard aan het werk om van 31 maart t/m 9 april 2017 De Maagd om te toveren in het magische land van Oz.

Afgelopen maandag maakte regisseur Diemer de nieuwe titel bekend
Afgelopen maandag maakte regisseur Diemer de nieuwe titel bekend.