Een geslaagd feestje

Ieder jaar sluiten we het seizoen af met een feest dat georganiseerd wordt door een afwisselende feestcommissie.

Na de ontvangst in Den Enghel met koffie en wat lekkers kregen de feestgangers uitleg voor de spellen. Er was een speurtocht uitgezet in de binnenstad van Bergen op Zoom, waarbij via WhatsApp instructies werden gegeven aan de verschillende teams. Op diverse locaties moesten er creatieve opdrachten worden uitgevoerd. Dat kun je aan de leden van een musicalvereniging wel overlaten! Er zijn foto's nagemaakt, liedjes gezongen, sprookjes gespeeld en letters gelegd op de Grote Markt, met veel bekijks van de terrassen er omheen. Deze letters vormden later de namen van de nieuwe feestcommissie.

Bij terugkomst in Den Enghel kon iedereen bijkomen met een goed bord friet en snacks. De beelden van alle grappige en genante momenten die middag werden op groot scherm getoond wat voor veel hilariteit zorgde bij alle teams. Na de prijsuitreiking en de bekendmaking van de nieuwe feestcommissie, was het tijd voor feest en gezelligheid met wat muziek en een drankje. Het eindigde in de late uurtjes.

Het winnende team!

De nieuwe feestcommissie!