Workshop till you drop!

Na de productie in maart in een zwart gat vallen? Ho maar! De BOV staat niet stil! En dat geldt zeker ook voor de grote groep enthousiaste BOV-leden die heeft deelgenomen aan de BOV-workshops spel, zang en dans; gegeven door Diemer, Pieter-Jan en Greetje (ons artistiek team).

Waar je je tijdens de repetities als groep volledig moet richten op het eindproduct, is er tijdens de workshops de mogelijkheid om intensiever kennis te maken met en te leren binnen een discipline. En dat er hard gewerkt is tijdens de workshops bleek maandagavond 18 juli… Een verrassende avond waarop de deelnemers ongedwongen en voor eigen BOV-publiek een indruk gaven van wat er tijdens de workshops was behandeld.

De spelers lieten zien hoe je een personage kunt creëren vanuit lichaamshouding, stemgebruik, accent of door het gebruik van objecten. De zangers hebben o.a. gewerkt aan techniek en lieten horen hoe mooi samenzang kan zijn als je goed luistert naar en afstemt op elkaar. En de dansers showden hun sensuele, dierlijke én Afrikaanse moves met de musicals Chicago (jaren ’70), Cats (jaren ’80) en Lion King (jaren ’90).

Al met al weer een zeer geslaagde workshopreeks en een fijne en gezellige afsluiting!