Yes, we gaan naar Amsterdam!!

Yes, we reizen 24 oktober af naar het De La Mar Theater Amsterdam!! Afgelopen week werden er elke dag definitieve nominaties van de Amateur Musical Awards bekend gemaakt. De BOV stond 11 x op de Longlist van de Amateur Musical Awards. Uiteindelijk is de BOV genomineerd binnen NEGEN categorieën!

Petticoat, onze musical en hitproductie van 2016 is door een deskundige jury uitvoerig bekeken en beoordeeld. Door deze jury is gemeend dat de BOV uitblinkt in de volgende negen categorieën:

Beste Musical en beste Ensemble

Beste Musical en Beste Ensemble

Foto: Dick Vermaas

Beste Vrouwelijke (Roosje Hendrickx) en beste Mannelijke Hoofdrol (Merijn Oerlemans)

Beste vrouwelijke en Mannelijke Hoofdrol

Foto: Dick Vermaas

Beste Vrouwelijke bijrol (Lenny Winkel- van Kaam)

Beste vrouwelijke bijrol

Foto: Dick Vermaas

Beste Mannelijke bijrol (George Stander)

Beste mannelijke bijrol

Foto: Dick Vermaas

Beste Choreografie (Greetje Dietvorst)

Beste Choreografie

Beste Regie (Diemer van Wijk)

Beste regie

Beste Decor (Kees Warmoeskerken, Ad Bennaars en crew)

Beste decor

Foto: Dick Vermaas

Vanaf nu zal een vakkundige jury, bestaande uit voorzitter Jacques d'Ancona, Marianne van Wijnkoop, Anouk van Nes, Daniël Cohen, Cocky van Huijkelom, Hans Cornelissen en René van Kooten de genomineerde producties gaan bekijken en beoordelen. Zij zullen bepalen wie er op 24 oktober als winnaars uit de bus komen. Er wordt die avond ook een Special Talent Award uitgereikt waarvan de genomineerden niet bekend worden gemaakt. De BOV mag in ieder geval opnieuw een stukje Petticcoat op de planken brengen, maar dan in het De La Mar Theater. Erg bijzonder!

Houd onze website zeer goed in de gaten, alle nieuwtjes rondom de Amateur Musical Awards blijven we natuurlijk ook hier delen! Spannend, spannend en nog eens spannend. Meer info over de AMA's? Check dan www.amateurmusicalawards.nl