Kickstart nieuwe seizoen BOV

Met de introductie van 7 nieuwe aspirant leden ging maandagavond 5 september het nieuwe seizoen van start. We zijn onderweg naar Oz; eind maart 2017 brengen we The Wiz op de planken van de Maagd. Het was niet zomaar een aftrap. Het was er één met een gouden randje. Afgelopen week ontplofte de Social Media zowat omdat we met onze productie Petticoat maar liefst 9 keer genomineerd zijn voor de Amateur Musical Awards. Dat werd gevierd met bubbels en felicitaties.

Kickstart-1

Foto: Dick Vermaas

Onderweg naar OZ maken we daarom op 24 oktober een tussenstop in Amsterdam waar we in het De La Mar Theater nog een stukje Petticoat zullen opvoeren en in spanning afwachten of en welke nominaties er zullen worden verzilverd met een award. Het Facilitair Bedrijf, de locatie waar we repeteren, barstte gisteravond uit haar voegen. Zoveel waardering geeft extra energie. De start van het seizoen had daarom meer weg van een kickstart. We zijn los!

Kickstart-2

Foto: Dick Vermaas

Volgende week stellen we de aspirant leden voor op de website!

Kickstart-3