Welkom aan de nieuwe leden!

Als het uw verwachting is dat het tussen twee producties in wel rustig zal zijn dan vergist u zich lelijk!

Vrij snel nadat alles opgeruimd is na de laatste uitvoering, is het artistiek team al weer volop bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe productie, wordt de kleding gewassen en opgeborgen, de rekwisieten teruggebracht naar de rechtmatige eigenaren, maakt de penningmeester de begroting op en bestuur evalueert er lustig op los om de volgende productie nog vlotter te laten verlopen.

Ook de spelers maken nieuwe plannen en kijken vooruit in hun agenda. Zo beginnen ze met een studie of een nieuwe baan, gaan ze verhuizen, raken ze in blijde verwachting of nemen ze de beslissing dat het nu echt tijd is voor vernieuwing. Sommige BOV-leden nemen een sabbatical-jaar, anderen nemen 'voor goed' afscheid.

Binnen een vereniging zal zo altijd een natuurlijk verloop blijven bestaan. Dat maakt het dan ook weer mogelijk om nieuw talent aan te trekken. Hoogste tijd weer voor een goede auditie-ronde! Het bestuur en het artistiek team slaan de handen ineen om dit op poten te zetten en het zal u niet verbazen dat (en dat durven wij nu zeker hardop te zeggen met 9 nominaties op zak bij de Amateur Musical Award’s) het organisatorisch talent bij artistiek en bestuur op vrijwel hetzelfde niveau zit als de leden in de producties zelf.

Op de auditie-oproep kwamen meer dan 30 aanmeldingen binnen. Inschrijvingen uit het gehele land en zelfs internationaal talent diende zich aan! En wat een enthousiaste groep mensen! Er is hard gewerkt maar ook veel gelachen. Al met al dus een spannende maar ook gezellige dag!

Ook zijn wij als vereniging altijd op zoek naar 'nieuw' danstalent en vandaar dat we via het gemeentelijke Centrum voor de Kunsten (CKB) ook de samenwerking hebben opgezocht om dit talent een kans te bieden mee te spelen in een productie zoals de onze.

Na een gedegen voorbereiding, een auditiedag volgens een strak tijdsschema en een week erna van wikken en wegen door het artistiek team kunnen we nu vol trots onze nieuwe ‘aanwinsten’ aan u voorstellen!

Nieuw-lid-1

(Vlnr: Kim van Dessel, Andrea Dierikx, Lisanne van Etten (=CKB-talent), Monique de Groot, Mariska van Meurs, Lotte Remus, Ineke van de Sande en Marcel van As)

Aspirant leden, nogmaals van harte welkom namens de gehele club!