Rolverdeling 'The Wiz' bekend!!

Vandaag, maandag 19 september, is door artistiek de rolverdeling van onze nieuwe productie 'The Wiz' bekend gemaakt. Na een lange maar gezellige dag heeft het artistieke team alle voors- en tegens tegen het licht gehouden en de kwaliteiten van onze leden wederom beoordeeld. Wie mag in deze productie de vogels 'verschrikken' met zijn of haar stem, wie is laf genoeg om leeuw te zijn, wie piept en kraakt er nu al zoveel dat we die op voorhand alvast een busje olie cadeau doen en wie o wie raakt de weg kwijt in het land van Oz?

Na een week waarin de leden in spanning hebben gezeten, werden op ludieke wijze de rollen bekend gemaakt en is nu eindelijk het verlossende woord eruit:

ROLVERDELING

Winkie's,
slaafjes van Sadista
Jessica van de Kasteele & Miranda de Haas
Ensemble: Joost Jongerius, Elly Doggen, Jorn Huismans, Ronald de Crom, Maritvan Reijen, Joyce de Jong, George Stander, Lenny Winkel, Nico Verstege, Wietske Huisans, Brigit Fasen, Roosje Henderickx, Mariska van Meurs, Andrea Dieriks, Kim van Dessel, Marcel van As, Monique de Groot, Ineke van de Sande & Lisanne van Etten

We gaan er de komende periode keihard tegenaan om straks eind maart u te kunnen trakteren op een wervelend avontuur in het land van Oz. Nog even geduld dus en we hopen u in maart 2017 te mogen begroeten!