Kaartverkoop 'The Wiz' gestart!

De kaartverkoop voor musical The Wiz van musicalgezelschap de BOV uit Bergen op Zoom is van start gegaan. Vanaf 15 oktober kunnen kaarten worden gekocht voor deze Amerikaanse hit-musical aan de kassa’s van theater De Maagd of via www.demaagd.nl. Kaarten zijn al verkrijgbaar vanaf 12 euro.

Speeldata

The Wiz speelt van 31 maart tot en met 9 april in theater de Maagd in Bergen op Zoom. De musical gaat van start met een kleurrijke en betoverende première. Meer informatie over deze musical kunt u vinden op deze pagina van onze website.

In de ban van The Wiz

Cast en vrijwilligers van de BOV zijn in de ban van de welhaast betoverende musical The Wiz. Wellicht aangemoedigd door 9 nominaties voor de Amateur Musical Awards die op 24 oktober aanstaande in het DeLaMar theater worden uitgereikt voor de vorige productie. Maar de BOV is zeker ook geïnspireerd door Michael Jackson en Diana Ross die de fans destijds betoverden in hun magische filmversie van deze wereldberoemde hitmusical.