Wil jij weten hoe een musical gemaakt wordt?

Stichting BOV brengt dit theater­ seizoen de hitmusical The Wiz op de planken van Theater de Maagd in Bergen op Zoom. Maar weet jij eigenlijk hoe een musical gemaakt wordt? Nee? Kom dan naar onze educatieve voorstelling op dinsdag 4 april 2017. Wij laten je graag zien hoe je dat doet. De voorstelling begint om 19.00 u. en eindigt om 20.30 uur.

Begeleiding

Kom gezellig met één of beide ouders naar de voorstelling, want begeleiding van een volwassene is verplicht. Uiteraard kan één volwassene meerdere kinderen begeleiden. De voorstelling is bedoeld voor kinderen uit de groepen 7 en 8 van de basisschool, maar broertjes en zusjes zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Het verhaal van The Wiz

Dorothy raakt de weg kwijt en belandt in het wonderbaarlijke land van Oz. Ze gaat op zoek naar de machtige tovenaar van Oz die haar kan vertellen hoe ze de weg naar huis terug kan vinden. Tijdens haar zoektocht ontmoet ze een vogelverschrikker zonder verstand, een blikkenman zonder hart en een leeuw zonder moed. Samen gaan ze verder. En zoeken ze naar huis, hart, verstand, moed en bovenal zichzelf.

Kaarten

Basisscholen kunnen van tevoren mee doen aan workshops over The Wiz. Doet jouw school niet mee aan deworkshops?Datisgeenprobleem, je kunt gewoon naar de educatieve voorstelling komen. De kaarten kosten € 6,= per persoon. Je kunt de kaarten bestellen via www.demaagd.nl