Kaartverkoop The Wiz: zalen lopen vol!

De carnavalskleren weer naar zolder, weer even rustig bijkomen en dan op naar het voorjaar….en naar de première van The Wiz! Over precies vier weken, op 31 maart 2017, zal de BOV haar reeks van 8 voorstellingen aftrappen in stadsschouwburg de Maagd.

Velen hebben het gele pad naar de kassa van de Maagd al bewandeld. Nog voordat de poster gepresenteerd is en nog voordat onze WIZ-PR-machine “op volle toeren” is gezet, is al meer dan 65% van de kaarten verkocht! Wij zijn erg blij dat vele bezoekers hun beste stoel al hebben uitgezocht! Maar vrees niet, ook voor jou is er nog een plekje! Wees er snel bij, want vanaf morgen gaan wij er voor zorgen dat niemand meer om The Wiz heen kan ;)!

Kaarten voor de reguliere voorstellingen en voor de Educatieve Voorstelling voor kinderen (op 4 april om 19.00) zijn te koop via www.demaagd.nl

PS: Hou onze Facebook-pagina in de gaten en blijf op de hoogte van alle ins & outs over de voorbereidingen. Onze Wiz duikt regelmatig op in een Vlog! https://www.facebook.com/stichting.bov