Poster 'De Producers' in de maak en opening van de Broadwaybar

Zaterdag 3 februari was het zover; Max, Leo en Ulla mochten voor het eerst hun kostuums aan. In de studio van Nick Franken werd de foto voor de poster gemaakt die Zijn ontwerp ontworpen had. Om hoogteverschillen in poses zo realistisch mogelijk op de foto te krijgen, was gevraagd om een hele steiger binnen op te bouwen. Een onmogelijke taak bleek later, dus is er assistentie gevraagd aan twee stevig gebouwde kerels die een plateau de lucht in moesten houden. En het resultaat? Dat is sinds vandaag in en rondom Bergen op Zoom te bewonderen. En ook onderaan deze pagina....;).

Voor diegene die niet zo lang kunnen wachten, wordt er op zaterdag 17 februari aanstaande, in een zeer bijzondere horecagelegenheid die dan ook wordt geopend, de officiele poster gepresenteerd. Bergen op Zoom is dan namelijk een echte BROADWAYBAR rijker. Om 16.00 uur vindt de sleuteloverdracht plaats. De eigenaar van de Teerkamer overhandigt dan de sleutel aan de voorzitter van Stichting BOV, Rob van den Aarsen waarmee dit bijzondere musicalcafé in de Teerkamer aan de Grote Markt van Bergen op Zoom officieel is geopend.

Aan de bar met BOV en de Producers

De Teerkamer, één van de topsponsors van Stichting BOV, wil met het initiatief van de Broadwaybar, haar stevige en warme band met onze musicalvereniging uitdragen. De bar straalt de typische Broadwaysfeer uit.

Dit alles met dank aan Henri's Ladyies & Gents voor de pakken van Max en Leo, Senfina Bruidsmode voor de jurk van Ulla, Ludwig Hairstyling uit Hoogerheide voor de haarstyling en De Teerkamer voor de Broadwaybar.

Ronald van Zijn Ontwerp zet zijn idee om in een schets.

Marit wordt door kapper Ludwig omgetoverd tot de blonde Ulla.

De producers Leo en Max mogen voor het eerst in hun kostuums van Henri's fashion uit Hoogerheide.

Fotograaf Nick Franken doet even de pose voor de mannen voor.

Nick wringt zich in allerlei bochten om Ulla goed op de foto te krijgen.

Uiteindelijk komt er een ruwe foto uit de fotoshoot.

Met behulp van de nieuwste 3D-technieken en zijn photoshop-skills, maakt Nick er een geheel van.

Het eindresultaat mag er zijn!