STER ACHTER DE COULISSEN??

VRIJWILLIGER DECORBOUW GEZOCHT:

STER ACHTER DE COULISSEN

Stichting BOV is een musicalgezelschap dat jaarlijks met veel succes een tot de verbeelding sprekende musical op de planken brengt. In 2017 ontvingen we in Koninklijk Theater Carré zelfs de award voor ‘Beste musical comedy’. Dat komt niet uit de lucht vallen. Daar is op alle fronten talent voor nodig; zowel op het podium als achter in de coulissen. Neem bijvoorbeeld onze decorploeg. Die laat de verbeelding spreken in prachtige decors. Deze ploeg heeft versterking nodig. Ben jij handig, steek je graag de handen uit de mouwen en heb je best wel iets met theater? Dan ben jij onze: nieuwe ster achter de coulissen!

Jij bent:

• Handig
  • Technisch
  • Gezellig
  • Flexibel
  • Beschikbaar van september tot en met maart
  • Vliegensvlug in het donker

Wij bieden:

• Het hoogste amateurniveau
  • Een gezellig team met medebouwers
  • Een verenigingsfeest
  • Technisch uitdagingen
  • Applaus
  • Afterparty’s
  • Sfeer en ambiance

Tussen de bedrijven door

De decorploeg werkt van medio september tot en met maart. Er wordt begonnen in de werkplaats, dan verhuist de ploeg met de trailer naar de Maagd waar het decor wordt opgebouwd. Tijdens de voorstelling zorgt de decorploeg dat alles op rolletjes loopt. Vaak letterlijk maar soms moet je tillen en sjouwen. Je zet vooraf decorstukken op hun plek en tussen de bedrijven door wissel je samen met jouw collega’s, vliegensvlug en in het donker de decorstukken.

Interesse

Hebben we jouw interesse gewekt? Stuur dan een e-mail naar info@stichtingbov.nl.