Audities op 30 juni!

Meld je aan voor de audities van Stichting BOV

In 2019 willen we wederom een fraaie musical op de planken zetten in Theater de Maagd in Bergen op Zoom.
De première is op vrijdag 5 april 2019. Met name mannelijke talenten dagen we uit auditie te doen. In verband met een beperkt aantal plaatsen voor nieuwe vrouwelijke leden zal er vooraf een voorselectie plaatsvinden op basis van ervaring.

Meld je aan

Ben jij tussen de 18 en 45 jaar, heb jij ervaring, kun je zingen, dansen en spelen en wil je lid worden van een actieve vereniging? Kom auditie doen! Geef je op vóór 23 juni aanstaande. De audities worden gehouden op zaterdag 30 juni in het Facilitair Bedrijf, De Blokstallen 3, 4611 WB Bergen op Zoom. Meld je aan via ilse@stichtingbov.nl. Vervolgens krijg je nadere informatie toegestuurd.

Nieuwe titel

De titel houden we nog even geheim maar volg onze website en social media, want binnenkort onthullen we onze productie voor het komende seizoen.

Voorbereiding

Een goede voorbereiding is het halve werk of misschien wel een halve auditie. Daarom word je gevraagd 1 muzikaal nummer voor te bereiden op basis van jouw stemsoort. Daarnaast vragen we je een spelscène voor te bereiden en tijdens de auditie krijg je een choreografie aangeleerd.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We wensen je alvast veel succes met de voorbereidingen!