Rob van den Aarsen (1965) - voorzitter

(Rob is voorzitter sinds de zomer van 2017)

Hij is geen onbekende in het culturele, maatschappelijke en zakelijke veld van Bergen op Zoom en ver daarbuiten. Hij studeerde aan het Rotterdams conservatorium en is thans directeur bij de Meeus Group. Voorts is hij lid van de raad van Toezicht van de Stichting Samenwerken en lid van de ledenraad van de Rabobank Zuidwest-Brabant. Rob is dirigent van het CQ koor en geeft als voorzitter van de ‘ kemissie Prottekol’ van de Stichting Vastenavend, de Bergse carnaval mede gestalte. Met deze combinatie van leidinggevende kwaliteiten, creativiteit, muzikaliteit en passie, vervult hij de rol van voorzitter van de Stichting BOV.

Michèle Goossens (1978) - penningmeester

Michèle werkt sinds mei 2010 bij de Rabobank als Senior Procescontroller Bedrijfsmanagement.
Hiervoor is zij 9 jaar werkzaam geweest in de externe accountancy bij PricewaterhouseCoopers Accountants.
Sinds begin 2012 vervult zij de taak van penningmeester bij de Stichting BOV.

Ilse Mertens-Nefs (1967) - secretaris

Ilse, getrouwd en moeder van twee dochters, werkt bij Cargill BV en is Facility Coördinator voor de locaties Bergen op Zoom en Sas van Gent. Zij heeft al meerdere secretariële bestuursfuncties bij andere verenigingen uitgevoerd, waaronder de Poptocht. Sinds 2007 is ze secretaris bij de Stichting BOV.

Marjella van Dijk-Loos (1969) - bestuurslid

Marjella is getrouwd en moeder van drie kinderen. Ze werkt als cardiologisch functielaborante in ziekenhuis Bravis. In het verleden was Marjella regelmatig indirect betrokken bij het theater. Die “liefde voor” is nooit weggeweest. Daarom ook is zij nu direct betrokken bij de BOV als bestuurslid. Een van haar speerpunten is de educatieve voorstelling. Daarnaast biedt Marjella ondersteuning en deelt ze haar passie, kennis en visie ten gunste van de BOV.

Roel Soffers (1967) - PR en communicatie

Roel is sinds 2015 betrokken bij de BOV. Hij woont samen en is vader van 3 kinderen. Hij werkt voor Frame BV en staat als communicatietrainer voor de groep. Bij voorkeur werkt hij met doelgroepen die moeite hebben met communiceren. In de tijd die over blijft maakt hij theater met ‘Roel & Ries’ en ‘Het Garnizoen van Toen’ en is hij voorzitter van cultuur historisch genootschap Merck Toch Hoe Sterck.