Steun de BOV

Ieder jaar maken we een productie op hoog amateurniveau. Zo'n grote musicalproductie kost veel geld. Naast de kaartverkoop doen we een beroep op onze trouwe sponsoren en proberen we nieuwe te werven.

Tevens organiseren de leden diverse sponsor-acties om de begroting sluitend te maken. Als je zelf de BOV een warm hart toedraagt, kun je (naast het kopen van een kaartje natuurlijk ;) ) hieronder zien wat je zelf kunt doen om ons te steunen.

Trakteer op BOV-koeken van Bakker Groffen

Bakker Groffen uit Bergen op Zoom heeft speciaal voor de BOV een lekkere koek in het assortiment: De BOV-koeken! Heerlijk Brosse Speculaas met Taai Schuim on Top!!!

Een deel van de opbrengst gaat naar de BOV. Koop ze in de winkel, of bestel ze via https://www.bakkergroffen.nl/

BOV-koeken bij Bakker Groffen

Ruim je kledingkast op

Kleding inzamelen voor de BOVÉén van de acties is de kledinginzameling. De BOV zamelt kleding in voor het Leger des Heils, waar per kilogram kleding een kleine vergoeding tegenover staat. En je kunt ons daarbij helpen!

Lever je kleding in een afgesloten zak (en schoenen aan elkaar gebonden) in bij de kledingcontainer die achter het Facilitair Bedrijf aan de Blokstallen staat (te bereiken via de Artilleriestraat). Of neem contact op met een BOV lid om bij jou de zak op te halen.

Kleding inzamelen voor de BOV

Frietvet vervangen? Lever het oude vet in

Frietvet moet je regelmatig vervangen. En als je het dan vervangen hebt, lever het oude vet in in de gele container naast de kledingcontainer (zie hierboven). Maar hoe weet je nou of je frietvet vervangen moet worden?

1. De olie of het frituurvet wordt stroperig
2. De olie of het frituurvet gaat walmen of vertoont schuimbellen langs de wand van de pan
3. Frietjes en andere gerechten bakken niet langer droog krokant en krijgen een sterke smaak

Twijfel je nog steeds? Vervang het dan gewoon een keer eerder en help je er meteen de BOV mee. Voelt goed toch?

Lever je oude telefoon in

SponsorKliks BOVIedereen heeft thuis nog wel een oud mobieltje rondslingeren ergens in een la. Misschien bewaar je 'm voor wanneer je huidige telefoon het niet meer doet, maar kun je er nog wel echt mee overweg? Loopt de batterij niet snel leeg of had je al een barst in je scherm? Op Marktplaats levert die telefoon ook niets meer op, maar wij zijn er heel blij mee! Geef je oude telefoon daarom mee aan een BOV lid en draag bij aan onze show!

Sponsor terwijl je online shopt!

SponsorKliks BOVWe shoppen tegenwoordig allemaal steeds meer online, maar wist je dat je daarmee de BOV kunt steunen zonder dat het jou iets extra's kost? De website SponsorKliks maakt dat mogelijk. Schoenen, kleding, elektronica, maar ook bij het boeken van een vakantie en het afsluiten van (zorg)verzekeringen kun je een steentje bijdragen.

Hoe werkt het?

SponsorKliks BOV

• Ga vóór je de bestelling doet naar https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=6486
    Hiermee ga je meteen naar de BOV-pagina op SponsorKliks
  • Kies de winkel waar je iets wilt kopen
  • Doe de bestelling zoals je dat gewend bent.
    Alles verloopt verder automatisch. Je hoeft bij je bestelling dus niks extra's te doen.

Zo makkelijk is het! Om het nog makkelijker te maken, kunnen gebruikers van Chrome de speciale BOV-SponsorKliks extensie installeren. Daarmee wordt je op de hoogte gebracht wanneer een website gebruik maakt van SponsorKliks. Je vindt de extensie hier: BOV-SponsorKliks voor Chrome
Heel veel grote en kleine webshops doen aan SponsorKliks mee, zoals Wehkamp, About You, Zalando en CoolBlue.

Ook vakanties van KLM, Hotels.com, Booking.com en Expedia, eten besteld bij Thuisbezorgd.nl en New York Pizza en verzekeringen via Independer kun je via SponsorKilks kopen.

Bekijk het hele overzicht hier: SponsorKliks winkels

Word Vriend Van de BOV

We hebben vele vrienden die onze producties trouw komen bezoeken en onze vereniging een warm hart toedragen. Daar doen we graag wat voor terug! Voor slechts een klein bedrag ben je al Vriend Van de BOV. Benieuwd wat er allemaal tegenover staat? Kijk op de speciale pagina Vriend Worden.